NAJNOVIJE VESTI

(VIDEO) OVO JE ZA NEVERICU: Dijana Janković polugola mazi ni manje ni više nego…!

Pevačica, i od nedavno modna kreatorka, Dijana Janković, uživala je nekoliko dana na Tajlandu gde je imala priliku da se, ni manje ni više nego druži sa tigrovima.




Dijana je obišla sve turističke atrakcije ove zemlje pa tako nije ni propustila da se fotografiše u kavezu sa tigrovima.

- Bilo je to veliko uzbuđenje za mene, moram priznati da sam bila uplašena
iako to nisam smela da pokažem jer svaki nagli pokret kada se nalazite
kraj tako opasne životinje bio bi fatalan-rekla je Dijana.

-U jednom trenutku jedan od tigrova udario me je repom po leđima i ja sam zanemela. Hvala Bogu sve je super prošlo i ovaj događaj pamtiću dok sam živa-kaže ova pevačica.


Balkan Vesti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Free Blogger Themes

Designed by Balkan Vesti Copyright © 2014

Аутор слика теме: Flashworks. Омогућава Blogger.