NAJNOVIJE VESTI

SKANDAL: Ovo što se dogodilo na konferenciji nakon meča, razbesnelo je sve u Srbiji!

Škot je nedvosmisleno optužio Đokovića da je naglašavao svoju povredu i onda, pravo niotkud, podigao nivo igre i dobio meč.


Pročitajte šta je na konferenciji za medije, posle poraza u finalu Australijan Opena od Novaka Đokovića, govorio Endi Marej.

Razgovor s novinarima ćemo prenositi integralno.

Možeš li da nam opišeš svoje emocije u trenutku kada si primetio da gubiš kontrolu u meču, pri kraju?

"Očigledno je bilo da sam imao svoje prilike u prva tri seta. U četvrtom, mislim... Trebalo bi da pogledam ponovo i vidim zbog čega sam igrao tako loše. On je pogađao sve. Ritern udarci su pogađali linije (pokazivao je rukama koliko daleko od auta). Kada je došao do brejka, podigao se i išao direktno za svaki poen. Nisam mogao da se oporavim od toga, ali sve to što se događalo u četvrtom setu me uopšte nije frustriralo", rekao je Marej i vratio se na treći set.

"Treći set je bio frustracija, jer me je poremetilo malo kada je, znate, padao na zemlju posle nekih udaraca. Bilo je očigledno da je šepao i tada sam dozvolio sebi da me to poremeti. Zbog toga sam najviše razočaran, ne toliko zbog četvrtog seta, naročito zato što je on pogađao sve. Frustriran sam zbog trećeg".

NASTVAK POGLEDAJTE U VIDE-U



Balkan Vesti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Free Blogger Themes

Designed by Balkan Vesti Copyright © 2014

Аутор слика теме: Flashworks. Омогућава Blogger.