NAJNOVIJE VESTI

PAKAO: Andrija Milosevic doziveo najveci sok! (VIDEO)

Glumac Andrija Milošević je ni kriv ni dužan uvučen u Fejsbuk prevaru. Na ovoj društvenoj mreži neko je otvorio profil pod njegovim imenom, i jednoj devojci iz Beča, pod imenom Izabela, uzeo 20.000 evra i automobil.
– Pre mesec dana sam od Izabele, koja je bila žrtva prevare na Fejsbuku, saznao da su joj preko mog lažnog profila uzeli 20.000 evra i “mercedes”. 

Dosla je u pozorište, našla me i pokazala mi svoju konverzaciju sa osoboma koje su se skrivale iza mog imena. Misleći da sam to ja, naivno je slala novac i automobil. Čim mi je to ispričala odmah sam slučaj prijavio policiji, što je ona i učinila, te se nedvosmisleno ukazuje da ja nemam nikakve dokaze s tim delom – rekao je Milošević.


Balkan Vesti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Free Blogger Themes

Designed by Balkan Vesti Copyright © 2014

Аутор слика теме: Flashworks. Омогућава Blogger.